ungponny championat?

P

pony

Hej! :) Är lite konfundersam när det kommer till det här med ungponnychampionat... Är intresserad av detta och vet i stora drag vad det handlar om, men skulle verkligen behöva vet mer detaljerat hur det funkar, med kval, final, vart det hålls, allmänna regler och bestämmelser osv? Har googlat detta en del, men hittar ingen direkt sida där regler och bestämmelser står klart och tydligt?
Sedan så kollade jag på www3.risport.se och där hittade jag något som hetta "agria ungponny hoppning", dock verkar det inte som om detta är samma sak som ungponny championatet, eller? Är lite förvirrad och skulle verkligen behöva en förklaring hur detta funkar? :confused:

Liknande trådar

Övr. Hund Förlåt! Jag har funderat några dagar på att skapa en tråd, men såg sedan att det var två andra som hann före. Hoppas en till går bra...
2
Svar
31
· Visningar
3 910
Senast: linnsan
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 244
Senast: alazzi
·
R
Kropp & Själ Jag behöver superbra tips för en resa i oktober. Hilfe please! Av olika skäl kan det hända att min redan planerade resa (Iran) måste...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 753
Senast: Raderad medlem 6459
·
Övr. Hund Jag och hundarna bor delvis hos min mamma och delvis hos min pojkvän, där olika regler gäller. Hos min mamma vet hundarna att de får...
Svar
3
· Visningar
1 169
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka