Hahaha den fick beröm och förevigades tom av Åsa Blom ThulinJag förutsätter att hon fick minst 10 på svansen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha den fick beröm och förevigades tom av Åsa Blom ThulinJag förutsätter att hon fick minst 10 på svansen
Hahaha de har verkligen försökt men hon lyckas alltid smutsa ner den trots dobbis huskur .Fast lite dåligt tvättad tycker jag
Hahaha de har verkligen försökt men hon lyckas alltid smutsa ner den trots dobbis huskur .
De har använt silverschampo och jodinpackning.. men jag tror hon varit lös i magen på plats och då är det inte mkt att göraSilverschampoo samma morgon och sedan linda tills det är "go time" Men ja det är svårt just med svansar då de inte tycks vilja hålla sig rena
Översta delarna av resultatlistorna från hela helgen i Mälardalen. Överlag väldigt många väldigt höga poäng, vad säger ni som var på plats om nivån?
Ampere-avkommorna fortsätter glänsa, tre diplom och alla 4 visade på över 85%! På gångartsidan även två diplom av två visade till Don Frederic, Clever Hill Q och Floricello. Toppade gjorde en avkomma till Charmeur och första visade e.Van Vivaldi gick också bra.
På hoppsidan två diplom till Bravour. Centaurus fortsätter också leverera. Högst bedömd och även dubbeldiplom e. Baltimore.
Gångartsdiplom till Floricello och Durrant i Dalarna.
Floricelloavkomman har jag haft extra span på då jag ägde mamman när hon var unghäst.
Vet du hur man hittar deras hemsida? Kommer till "Assistans för dig" via länken på TDB och om jag googlar fram kommer jag till en sida där bara proposition syns?
Vet du hur man hittar deras hemsida? Kommer till "Assistans för dig" via länken på TDB och om jag googlar fram kommer jag till en sida där bara proposition syns?