Gabby_Ossi
Trådstartare
SWBs första tester börjar idag!
Webbsänds på både equisport och ClipMyHorse om jag förstått rätt.
Webbsänds på både equisport och ClipMyHorse om jag förstått rätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är guld @Gabby_Ossi ! Är så smidigt att gå in här och kolla dina sammanfattningar . Men vad hände med hästen som bara fick hoppoäng?
Du är guld @Gabby_Ossi ! Är så smidigt att gå in här och kolla dina sammanfattningar . Men vad hände med hästen som bara fick hoppoäng?
Vet inte om frågan hamnar rätt och ber om ursäkt om det blir knasigt. Ska vara medhjälpare när stallkompisen ska visa sin treåring om en månad. Igår var vi på "genrep" och fick då höra att "det var nya regler" och att man inte längre fick vifta med pisken och helst inte smacka under löshoppningen. Hon som ledde löshoppningen menade att man skulle bara gå/springa snett bakom hästen med pisken som inramning mer än drivande. Varken jag eller hästägaren hittar denna info någonstans. Någon som kan hjälpa mig?
Jag förstår ju också att det ser bättre ut om man slipper driva på hästen, men om man har en häst som lyssnar på rösten så bör man väl ändå få använda den om hästen behöver stöd?