Unghästövningar

Sv: Unghästövningar

tack för tipsen! jag började konditionsträna honom för ett tag sedan och när vi rider ute är det inga problem, då kan han galoppera helt ok! Men det är just när vi är i paddocken, jag vet inte om det är för att han tycker det är tråkigt eller något. är paddocken ca 1-2 ggr i veckan. och 2 ggr ut för att variera det. Men tömköra ska jag testa igen, vi gjorde det mycket innan jag red men han växte ur utrustningen.. :crazy:

Sv: Unghästövningar

Låter jätte bra. Min 03,a var så när hon var yngre hon vart seg och hade inget sug inne på banan, men ute var hon väldigt pigg, så jag testade att göra på detta sett och märkte resultat. :)

Lycka till!

Liknande trådar

Träning När hästen går i korrekt form så trampar den in bakbenen in under kroppen, höjer ryggen och spänner bålen. Känslan blir ju då att hästen...
Svar
3
· Visningar
1 066
Senast: Tilly_85
·
Träning Eftersom jag ska genomgå en operation så kommer jag för det första ha lite tid då jag inte kan rida utan lämpligen får ägna mig åt...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: Valle
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Lavinia
·
Träning Tillsammans med min tränare ska vi rida in en 3 åring tillsammans. Jag är den som ska rida hästen i framtiden och under inridngen. Min...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama