Unghästövningar

Sv: Unghästövningar

tack för tipsen! jag började konditionsträna honom för ett tag sedan och när vi rider ute är det inga problem, då kan han galoppera helt ok! Men det är just när vi är i paddocken, jag vet inte om det är för att han tycker det är tråkigt eller något. är paddocken ca 1-2 ggr i veckan. och 2 ggr ut för att variera det. Men tömköra ska jag testa igen, vi gjorde det mycket innan jag red men han växte ur utrustningen.. :crazy:

Sv: Unghästövningar

Låter jätte bra. Min 03,a var så när hon var yngre hon vart seg och hade inget sug inne på banan, men ute var hon väldigt pigg, så jag testade att göra på detta sett och märkte resultat. :)

Lycka till!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Hej, Jag skulle vilja komma i kontakt med någon som är duktig på träning av åsnor som bor i Skåne. Har två ston på 2 år och drömmen är...
Svar
0
· Visningar
535
Träning När hästen går i korrekt form så trampar den in bakbenen in under kroppen, höjer ryggen och spänner bålen. Känslan blir ju då att hästen...
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag hoppas att ni kan hjälpa mig med lite tips och idéer över hur jag kan träna min häst att stanna. Jag har en ung Nordsvensk...
Svar
15
· Visningar
737
Senast: skogaliten
·
Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
295

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka