Unghästbedömning!

Muninn

Trådstartare
Ja, som rubriken skvallrar om så undrar jago m någon har koll på när och var det kommer att vara unghästbedömningar i år?
Skulle visat min lilleman förra året, men kom aldrig iväg, så därför tänkte jag satsa på att åka iväg med honom nu när han är tre år istället :)

Hade varit kul och höra om någon vet när och var det kommer att bli bedömningar, samt om någon annan har samma planer!

/ia

Sv: Unghästbedömning!

Den 22-26 aug på strömsholm tror jag det är.
Jag har funderingar på att åka dit, beror på om jag hinner förbereda henne tillräckligt (och mig själv :smirk:, blir så nervös)

Det är föl- och unghästmönstring i Hanaskede (utanför Skara) 23 september.

Nej, ska han visas så blir det i Växjö.
Det gick bra med Rodi hos Emma, jag har skrivit lite i Håll oss uppdaterade-tråden. Nu har Rodi varit hemma två veckor och det fungerar bra.

22 september är det föl och unghästmönstring på Hvidagården i Åtvidaberg.

Hur är det med ston, kan man visa även dessa? tog hem Silkisifs föl, Krás, idag. Hon rör sig som en hjort! :love: Lyckad avel verkar det som, hon är verkligen :love:.

Hon är 0,5 år nu, hur gamla ska dom vara?

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 894
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 268
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 517
Senast: Sassy
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka