Ung häst som skrämmer mig

Sv: Ung häst som skrämmer mig

annars om de inte fungerar så tänker ja lämna iväg honom till någon som kan uppfostra honom.. då ja inte vill sälja då han är en ur fin och trevlig häst, över allt annars förutom i boxen.. som sagt är de bara boxen som är problemet, så skall sätta fast han ordentligt och se om de går bättre och att ja visar vem som bestämmer om han försöker med något..[/QUOTE]

Lämna inte bara iväg honom utan var med själv så DU lär dig hur du ska hantera honom.....Han känner att du är osäker och ingen bra ledare så det är ni tillsammans som behöver jobba på er kommunikation! Lycka till!

Liknande trådar

Hästhantering Jag är så nära på att ge upp min häst jag snart har haft i 1 år. Jag hade sett så mycket framemot att ha häst igen men allt verkligen...
Svar
15
· Visningar
3 218
Senast: Grazing
·
Ridning Jag är tretton år och rider på ridskola och har gjort i runt 4 å, vet inte hur det är på era ridskolor men på vår kan man bli fodervärd...
Svar
14
· Visningar
2 923
Senast: Badger
·
Hästhantering Måste man börja om med alla nya hästar man köper? Jag har haft två treåringar och två fyraåringar. Fyraåringarna var travare så där...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
12 299
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text" Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
13 076
Senast: Mickizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV