Undulatleksaker

T

Tican

Vad gillar era undisar för leksaker?

Tycker de om: speglar? stegar? ringar? gungor?

Var sover de helst?

Vad gnager de helst på? Läder, gnagstenar, trä..?

Thank you, thank you. :)

Efter ett antal fanatiska timmar på Gojskoj, den underbara sidan, har jag kommit fram till detta (hinner väl ändra mig ett antal gånger, men ungefär såhär..):

Lilla Trafikljuset, 18 kr.
En hjärtesak, 18
Lilla Clownen, 24
Lilla Skrattspegeln, 20
Punk Small (matskål), 23 kr, en eller två stycken
Lilla Fruktis, 20
Spiders from Mars, 39
Läderband, 69 (ska göra en repstege, gunga osv. :))
Klocktornet Two, 61
Rockstone, 92
och slutligen Flight Suit, 312

Småsakerna känner jag att jag måste ha, söta och så himla billiga. :) Vill inreda med många matskålar, har tittat ut fler i en affär. Där finns också flera lite bastantare leksaker med träklossar och rep som verkar skoj. Har redan en kedja med tre stora ringar i rep som sovplats. Flight Suiten verkar ju himla användbar, men över 300.. :crazy:

Detta går på sammanlagt 791 kr inklusive allt, porto osv.

Ville bara dela med mig av min otroligt genomtänkta lista. :D :love: Listor forever. :D

Min gammling avgudar sin gunga med spegel i. Hans tjej bor där i =)
När han var yngre tyckte han det var roligt med alla leksaker som hade en pingla. Ringarna var också poppis ett tag.

Han sover uppe på sin gunga.

Han gnager på sin gunga i plast. Annars är det mest mat som gäller =) Fröklockor med honung i är mums!

Speglar är favoriten, även klockor för dem kan man också spegla sig i ;)

De sover helst på en sittpinne eller i en av gungorna.

Läder är populärt hos nymfarna, men inte så mycket hos undulaterna. Men sisalrep och andra naturrep är riktigt populärt.

Mina undulater älskar grenar från fruktträd (obesprutade), björk och sälg.
Sisalrep/gungor och trästegar sitter dom gärna på, fast de twistade pinnarna från Polly's är det oftast gruff om.
Gnager helst på träramen till buren :angel:

Liknande trådar

Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 624
Senast: MissFideli
·
Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 810
Senast: tuaphua
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 265
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar