B

Buri

Hej jag skaffade en undulat igår den 22/10-07 och den var jätte tam den sitter på fingret. Men hon hoppar inte på fingret själv man for holla det lite under magen så går hon upp där på. Sen värgar hon att släppa det nästan. När kan man ta ut den ur buren ? Hur tam ska den vara för att man ska låta den flyga i rummer :) ? Ni som har undulater kan gärna berätta om dom så jag får veta hur era undulater är. Sen så kanske vi kan prata lite om dom kram

Sv: Undulater

Tvinga dig inte på fågeln utan låt fågeln komma till dig och fingret, locka upp fågeln på fingret istället för att trycka.
Du kan öppna burdörren redan efter 1 dag om fågeln känner sig hemmastadd, låt dock fågeln hitta ut och in själv ur buren.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att många här är ganska så mycket äldre motför mig så ni kanske inte tycker att dethär är så jätte speciellt. Men det är det FÖR...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: Motacilla
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 650
Senast: MissFideli
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 415
Senast: valpköpare
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Tills nu så trodde jag ALDRIG att nåt sånthär skulle hända för mig. Eller egentligen så hela mitt liv är ju som jag aldrig trodde att...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: zuli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar