Civil action
Trådstartare
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1067339
Bland det vidrigaste jag läst på detta forutmet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Ibland så funderar man..
Troligen så hade tråden rykt omgående om man ändrat i rubriken från SD till kines eller nåt..
Den tråden borde ju ha 100 anmälningar vid det här laget..
AM
Tja, hade man ändrat i rubriken från SD till 'Nafayette' hade det också varit en helt annan sak.
Tja, hade man ändrat i rubriken från SD till 'Nafayette' hade det också varit en helt annan sak.
Politisk läggning är inte en bas för folkgrupp.
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1067339
*KL*
Bara för att spä på skiten som dessa trådar står för så skulle jag ALDRIG NÅGONSIN hoppa i säng med någon från FI. Blir lätt äklad på bara tanken faktiskt *springer mot toalätten*
*står med en spann redo*
Ja FI måste nog vara politikens absoluta botten en drös idealistiska feminister...
*rusar ut igen*
Politisk förföljelse finns det något som kallas (och som man väl mest hör talas om vid asylärenden). Kanske är det något sådant som försöks åberopas?
Jaja, gillar man politik så är man lite pervers...
Politisk förföljelse finns det något som kallas (och som man väl mest hör talas om vid asylärenden). Kanske är det något sådant som försöks åberopas?
Men, jag tycker att vi kan hjälpa sd-anhängarna att söka asyl nån annanstans. Så slipper de bo i ett land med så mycket utlänningar som det är i Sverige
Nu tror jag inte att det finns någon precis definition av "politisk förföljelse", men oavsett om det gör det eller inte så tror jag inte att vägran att ha sex med en person pga personens politiska åsikter eller etiska värderingar kan räknas dit.
Men, jag tycker att vi kan hjälpa sd-anhängarna att söka asyl nån annanstans. Så slipper de bo i ett land med så mycket utlänningar som det är i Sverige
Naiiii!!!
Behall dom i sverige sa vi andra slipper dom! >.<
Jag har hört att det finns gott om plats i Gulag.
Du är främlingsfientlig Fast när jag tänker efter, det kanske är ett smart sätt att låta dem få känna på det där
- rätten att inte bli diskriminerad, till exempel på grund av politisk eller religiös åskådning, etnisk tillhörighet, kön eller sexuell läggning
- rätten för de mest marginaliserade att få sina ekonomiska, sociala och kulturella rättigheter tillgodosedda