Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skriver ju dessutom i ngt inlägg att du inte har vidare lust att gå vidare med hästen om det inte funkar ? Så Vad är det du egentligen vill med tråden ?
Och de har hitills fel. Det jag undrade var om det är vanligt att vet säger en sak och sedan skickar hem en helt annan diagnos som i princip säger helt tvärtemot vad vet tidigare sagt. Det enda som det sen tjatats om är att japp hästen bara måste ha ks för annars beter den sig inte så (vilket är väldigt intressant eftersom jag inte beskrivit hur hon är mer än att hon bli exalterad när man hoppar = ingen lätt häst men bukes hästpratare vet ju allt). Läser man sen vidare vad vet skrivit så har hon ju inte ks eftersom hon har täta tornutskott men ingen reaktion. Men whatever jag ska prata med en riktig vet imorgon. Samma riktiga vet som sa att jag kan rida utan problem för att hon inte har ont. Men jag kanske ska säga till hen att buke säger att hen har fel?
Har vi provat tidigare då hon varit svår länge. Och det blir ingen som helst skillnad. Hon ÄR svår och jobbig. Därför vill jag ju veta av vet om hon har ks eller ej eftersom hon kräver så sjukt mkt av ryttaren och har hon ks så ställer jag av henne. Då får hon vara sällskap eller ngt för hon är för dyr i drift att rida och utbilda för att sen kanske om ngt år inte gå att rida längre om ks blir värre. Som sagt hon är svår, jag känner henne och jag förstår inte folks behov av att ständigt idiot-förklara ägare i trådar.