underlag paddock

L

linda746

Skall i dagarna lägga under lag i min paddock. Tänkte ha vägmatta, mackadamm o stenmjöl. Vad har ni under ert stenmjöl o i vilken ordning har ni lagt fyllningen? Paddocken är 20*40 m. Hur tjockt lager stenmjöl har ni? Tacksam för svar.

Sv: underlag paddock

En bekant la stenmjöl (bland annat) i sin paddock, det maldes ganska snabbt ner så efter ett halvår klapprade det när man red på spåret.... Finns mycket bättre alternativ. Vill du kunna rida i den på vintern vid minusgrader så e gummiflis ett alternativ.

Sv: underlag paddock

Hej
Jag vet inte exakta mängden blandning vi har ( i ridhuset, men det fungerar i padock också) Men underst är det Otto mattan från Tyskland, efter det har vi stenmjöl blandat med trä flis. Jätte bra!
Otto mattan är super! :banana:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 212
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: anna85.
·
Träning Hej! det kommer bli vår första vintern utan ridhus och skulle vilja höra era erfarenheter av att motionera häst vid minusgrader utan...
2
Svar
23
· Visningar
2 612
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 399
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar