Stekspaden
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har två såna i mitt skafferi eftersom det är hysteriskt djupt, så jag förvarar småsaker som lätt kommer bort annars. Det man får tänka på är att det tar bort höjd men det säger sig kanske sig själv. De är inte särskilt dyra på Ikea så det går att köpa och prova om det är ens grej. Jag funderar på att köpa några och ha i vår skrubb där man kan lägga mössor och vantar lättillgängligt på vintern.Någon som testat något liknande?
Villhöver men vill inte behöva köpa på mig liknande och det inte fungerar och så ska man förvara ännu en grej som inte används...
Vad ska man tänka på innan köp?
Visa bifogad fil 59101
Att den inte bygger på utåt så den tar i skåpdörren. Tyvärr har jag några skåp som inte medger denna praktiska lösning.Någon som testat något liknande?
Villhöver men vill inte behöva köpa på mig liknande och det inte fungerar och så ska man förvara ännu en grej som inte används...
Visa bifogad fil 59101
Haft en sådan på en IKEA-hylla som hade rätt långt mellan hallplanen så dessa korgar gjorde att jag fick mer förvaring som var lättillgänglig. Det var en öppen hylla utan dörrar, annars bör man såklart ta hänsyn till att en eventuell dörr går att stänga helt trots en sådan där.Någon som testat något liknande?
Visa bifogad fil 59101