Underhylla

Stekspaden

Trådstartare
Någon som testat något liknande?
Villhöver men vill inte behöva köpa på mig liknande och det inte fungerar och så ska man förvara ännu en grej som inte används...
Vad ska man tänka på innan köp?

14342841-origpic-6d0635.webp
 
Någon som testat något liknande?
Villhöver men vill inte behöva köpa på mig liknande och det inte fungerar och så ska man förvara ännu en grej som inte används...
Vad ska man tänka på innan köp?

Visa bifogad fil 59101
Jag har två såna i mitt skafferi eftersom det är hysteriskt djupt, så jag förvarar småsaker som lätt kommer bort annars. :) Det man får tänka på är att det tar bort höjd men det säger sig kanske sig själv. ;) De är inte särskilt dyra på Ikea så det går att köpa och prova om det är ens grej. Jag funderar på att köpa några och ha i vår skrubb där man kan lägga mössor och vantar lättillgängligt på vintern.
 
Jag har fyra stycken i min stallgarderob men jag har den billigare varianten från Ikea. Jag har mindre saker som handskar pannband mm i dem.
 
Någon som testat något liknande?
Villhöver men vill inte behöva köpa på mig liknande och det inte fungerar och så ska man förvara ännu en grej som inte används...
Vad ska man tänka på innan köp?

Visa bifogad fil 59101
Haft en sådan på en IKEA-hylla som hade rätt långt mellan hallplanen så dessa korgar gjorde att jag fick mer förvaring som var lättillgänglig. Det var en öppen hylla utan dörrar, annars bör man såklart ta hänsyn till att en eventuell dörr går att stänga helt trots en sådan där.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
538
Senast: Åsa A
·
Hemmet Chansar på att någon här har en Dyson. Funderar på att köpa en Dyson men jag har tittat på några där de har vi väggfästen till laddaren...
Svar
5
· Visningar
309
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 381
Senast: Marita73
·
Hemmet Jag behöver köpa en ny stekpanna ASAP men det verkar vara en djungel. Helst vill jag nog ha en gjutjärnspanna men vill inte ha en som...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 584
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp