Underforum eller inte här på Galopp

Vad anser du?

• Jag tycker att det är bra som det är, ändra inget under Galopp

Röster: 2 15,4%
  • Jag anser att det skulle behövas fler underforum än bara ett under Galopp

Röster: 2 15,4%
  • Jag anser att det inte behövs några underforum alls under Galopp

Röster: 9 69,2%

• Antal omröstningsdeltagare
    13
  • Omröstning stängd .

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Åsikter om underforum är bra eller dåliga under de olika tävlingsgrensrubrikarna har funnits och diskuterats tidigare.
Jag tänkte ge er en möjlighet att med en snabb omröstning peka på vad ni anser. Jag kommer troligen följa omröstningen när jag fattar beslut ;)

Sv: Underforum eller inte här på Galopp

Precis som på fälttävlan anser jag att galopp är ett så litet forum med så få användare att inga underforum behövs.

BRA initiativ att fråga oss användare för övrigt :bow:

Sv: Underforum eller inte här på Galopp

De flesta verkar ha sagt sitt!?
Jag håller med de flesta om att som det ser ut nu behövs inte några underforum under Galopp.

Tack för er hjälp med att bekräfta att borttagandet är rätt val.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 354
Senast: Sesca
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 193

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka