Underforum eller inte här på Fälttävlan

Vad anser du?

• Jag tycker att det är bra som det är, ändra inget under Fälttävlan

Röster: 4 10,5%
  • Jag anser att det skulle behövas fler underforum än bara ett under Fälttävlan

Röster: 2 5,3%
  • Jag anser att det inte behövs några underforum alls under Fälttävlan

Röster: 32 84,2%

• Antal omröstningsdeltagare
    38
  • Omröstning stängd .

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Åsikter om underforum är bra eller dåliga under de olika tävlingsgrensrubrikerna har funnits och diskuterats tidigare.
Jag tänkte ge er en möjlighet att med en snabb omröstning peka på vad ni anser. Jag kommer troligen följa omröstningen när jag fattar beslut ;)

Sv: Underforum eller inte här på Fälttävlan

Jag röstar för 1 forum och inga underforum. Tycker vi är så få här att vi inga underforum behöver.

Men... du har ju inte röstat :o
bara jag har gjort det än:angel:

Som jag skrev i en annan tråd du kan inte förvänta dig att någon som bor i urskogen skall kunna klara av något så enkelt som en vanlig omröstning, det sker strikta klara direktiv om hur man går tillväga för urskogsfolket :devil:

/fio som oxå har röstat

Och jag har också röstat, samma som Novali, med skillnad att jag verkligen röstade. :devil:

Jag har röstat för inga underforum. Det är bara rörigt med alla underforum.
Jag har faktiskt slutat gå in på andra forum för att det blev så rörigt.

Nu ska ni vara snälla flickor, fio och pooh, annars kan onda bråda ospecificerade händelser drabba er.....:devil::rofl::devil:

Jag sällar mig till skaran som inte tycker att det behövs underforum på fälttävlan.

Nu börjar de komma som vågar säga emot tungviktarna här :angel: tycker kanske vi inte skall bomba här alla som röstat emot underforum, men måste ändå säga att jag tycker det är för rörigt vilka trådar som hör hemma var nånstans, så om underforumet skall vara kvar så måste det rensas för som det funkar nu vore det mycket bättre med ett forum för all fälttävlan

Jag som moderator tycker det vore enklare utan underforum eftersom våra trådar ofta tangerar gränserna, de kan börja som en "vem ska hit?" - tråd för att sen efter tävlingen utmynna i seriösa diskussioner.

F n kan jag ärligt säga att jag inte lägger så mycket energi på att flytta trådar mellan de två forum vi har eftersom jag inte ser nån jättestor skillnad i inriktning på de två.

Dessutom blir det snart vinter och trist och då räcker det verkligen med ett forum iom att aktiviteten är lika med minus 2 när det är tävlingsuppehåll.
Inte ens Novali01 kan komma på ämnen att spotta ur sig då till slut. :devil:

Senast ändrad:

Du tog orden ur munnen på mig :cool:

Dessutom blir det snart vinter och trist och då räcker det verkligen med ett forum iom att aktiviteten är lika med minus 2 när det är tävlingsuppehåll.
Inte ens Novali01 kan komma på ämnen att spotta ur sig då till slut. :devil:

VA??? Menar du att jag är årstidsbunden??? Då känner du inte mig....:rofl::rofl::rofl:

Nä hon vet nog inte att du babblar på fastän ingen lyssnar :devil:

Jag har ju SAGT till dig att du inte passar i grön ansiktsfärg...det klär inte en blondin.:devil::devil:

Du får väl gå och köpa dig några nya vänner när du får nästa lön så behöver du inte vara så avis på alla mina....:angel:

Jag har ju SAGT till dig att du inte passar i grön ansiktsfärg...det klär inte en blondin.:devil::devil:

Du får väl gå och köpa dig några nya vänner när du får nästa lön så behöver du inte vara så avis på alla mina....:angel:

Vilka dina? Dom som orkar lyssna menar du :rofl:

Nja, inte ens du kan komma på tre nya trådar om dan som handlar om den grå utan små grå. :devil:

Kanske vi ska ha en underkonferens som heter "Novali" :idea:

Annars tycker jag det är bra om vi slipper underkonferenserna som ändå inte funkar.. :angel:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 354
Senast: Sesca
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 209
Senast: Görel
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 754
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar