Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl de hundar kändisar har. Jag blev mest förvånad över greyhounden faktiskt. Tax, pomme, chihuahua och bulldog var väldigt väntat.Det var väldigt underhållande
Tråkigt att det inte är någon ’vanlig’ hund med också utan lite underliga raser/’raser’ mestadels. Hade varit fint med en terrier/spaniel/retriver eller liknande.
Jag tyckte också lite synd om chihuahuan, men coachen försökte ju styra det hela rätt och inte pressa hunden. Varför skulle man inte ge godis/belöning efter varje hinder i början? Tycker det är jättefint att se att fokus ändå är mycket på att hundarna ska tycka det är trevligt och bonda med sina förare.Tyvärr tycker jag att det var dåligt producerat och så tyckte jag lite synd om typ Dogges hund som inte alls tyckte det var kul. För flera hundar är det uppenbarligen bra att få röra lite på sig men de ger ju godis efter varje hinder?
Greyhound? Nu känner jag att jag måste kolla vad det är för program Får kika senare i helgen.Det är väl de hundar kändisar har. Jag blev mest förvånad över greyhounden faktiskt. Tax, pomme, chihuahua och bulldog var väldigt väntat.
Den var överlägset bäst och den enda av hundarna som verkade riktigt gladGreyhound? Nu känner jag att jag måste kolla vad det är för program Får kika senare i helgen.
De är väl inte tråkiga bara för att ägarna har noll koll? Jag skulle gärna träna med allihopa, förutom möjligtvis den stackars chihuahuan... men programmet kan säkert vara nyttigt för honom och husse.Är Svenssonhundar så här tråkiga?
Jag menar tråkiga i betydelsen att dom har noll kontakt med ägarna dom springer ju omkring som dom själva vill har ägarna överhuvudtaget någonsin tränat någon form av kontakt med sina hundar ser verkligen inte ut så.De är väl inte tråkiga bara för att ägarna har noll koll? Jag skulle gärna träna med allihopa, förutom möjligtvis den stackars chihuahuan... men programmet kan säkert vara nyttigt för honom och husse.
Taxarna verkade ha riktigt bra sprätt.
Jaha du menar så! Alltså, ja det tror jag faktiskt är jättevanligt. Särskilt just de där raserna, de bjuder ju inte på kontakten på samma sätt som en del andra gör.Jag menar tråkiga i betydelsen att dom har noll kontakt med ägarna dom springer ju omkring som dom själva vill har ägarna överhuvudtaget någonsin tränat någon form av kontakt med sina hundar ser verkligen inte ut så.
Hundarna tycker ju ägarna är något tråkigt bihang bara.
Förutom greyhounden då den ägaren verkar ju lekt lite med sin hund innan iaf.
Misstänker även att de valt såna ekipage för att göra bra TV. Hur roligt vore det för de flesta att se hundar med bra kontakt med sin ägare och lätt lär sig varje hinder snabbt? Nu har jag inte sett programmet än men misstänker att det är tänkt lite som ett humorprogram och då ”krävs” det ju hundar som inte riktigt lyssnar.Jag menar tråkiga i betydelsen att dom har noll kontakt med ägarna dom springer ju omkring som dom själva vill har ägarna överhuvudtaget någonsin tränat någon form av kontakt med sina hundar ser verkligen inte ut så.
Utan att ha sett programmet: Ja, så tror jag de flesta hundar är som inte fått träna med sina ägare. Varför ska de bjuda på kontakt när de inte får något för det?Jag menar tråkiga i betydelsen att dom har noll kontakt med ägarna dom springer ju omkring som dom själva vill har ägarna överhuvudtaget någonsin tränat någon form av kontakt med sina hundar ser verkligen inte ut så.