Underbar tränare!

S

sante

Är på kurs i helgen och redan första dagen gick det upp ljus för mig och hästen tyckte det var roligt att träna ...instruktören är underbar, snäll och se verkligen allt och berättar andra saker om en och ens häst som ingen annan sagt...så jag är så glad att jag fått detta tillfälle att träna för henne...som sagt en helt underbar människa :banana:
Med tanke på att jag har en unghäst så tog hon det väldigt försiktigt,men samtidigt mycket varierande och vi avslutade när det gick som bäst!
Hm dock blev pållen :love: i en valack så nu står de på kursen i var sin box och är så kära...får väl inte hem henne imorgon :D

Sv: Underbar tränare!

Hej!

Vad bra det låter!
Det var lite roligt att läsa för det kunde lika gärna ha varit jag som skrev det där.
Jag o pållen var iväg på vår första kurs(har bara varit för denna tränare som fotfolk) och det gick väldigt bra. Jag var på kurs för SS och hon är otroligt mjuk och lugn med hästarna.
Vem tränade du för?

Sv: Underbar tränare!

Va kul!
Har ridit för SS åxo men denna tränare var ännu underbarare!!
Så ödmjuk och man fick jobba både med centrerad ridning och AR på samma gång!!!!!!
K.R. red jag för :D
OM jag ska jämföra så passar hon bättre till mig och pållen än den förra tränaren...hästen hade roligt under hela passet och det har hon aldrig haft innan och verkligen ställde upp till 110% :love:
Men smaken är som baken, delad ;)
Och sen så har jag åxo E.J och K.W som mina förebilder :)

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 309
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 928
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar