Underbar jacka!

T

Tican

Vill bara säga till alla som letar vinterjacka, att jag är jättenöjd med min nya Kyra K Edith Down! Jag köpte den för 1100 i Globen.. Den är jättevarm, smidig, skön, snygg, har en massa fickor (som inte syns) och är verkligen jättehärlig! Sitter perfekt på lilla mig, har redan börjat oroa mig för att jag ska växa ur den..! :crazy:Den ska ju hålla bra åxå...

Jag har denna , den kostade mig 1100kr och är åzå SUPER...det är en MH jacka...som andas å gud vet allt!!!

Jaa, visst är den skön! Viill då också passa på att rekommendera KyraK. Maxum...Den är faktiskt ännu skönare... :smirk: :) Fick min för 950 i Globen... :)
Ville köpa en KyraK. Edinburg oxå men den fanns bara kvar i gult och rosa *fnissa*. Någon som vet var man kan beställa den för mindre än 1900? Tack...

Gillar också Kyras kläder. De är lite för dyra, men grymt praktiska!

Priset ligger ju i namnet, tyvärr!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har...
2
Svar
32
· Visningar
3 847
Senast: Salinero
·
Utrustning finns de på nätet någonstans? Letar efter en Anky-jacka med päls i kragen, en vinterjacka. Funderar på en sådan eller en Kyra K Richard...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: chilling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka