Underbar film, ni måste se den;)

Sv: Underbar film, ni måste se den;)

hahahaha.. hastarna verkade ha en bra dag :D jag skrattade sa tararna rann (usch va hemsk jag ar!)

Haha vilken underbar filmsnutt. Får en att tänka tillbaka på ens egna galna ponnydagar!

:rofl::rofl:

Gud vad jag saknar ponnydagarna!

Älskar hon som trillar av så stiligt hela tiden, hahahah:D

Tänk om man kunde göra sådana avsittningar på fötterna hela tiden, hade ju vart perfekt :D

Är det bara jag som tycker att sadlarna ligger illa/för långt fram vilket gör att ryttarna sitter som krattor och hästarna beter sig som de gör.....

Jag reagerade oxå på det.

Men ändå härligt att se avtrillingarna. Ffa hon som sprang i luften:rofl:

nejdå, du är inte ensam. klart det inte är lätt att sitta kvar när man i princip redan sitter på halsen!

kl
underbar film dock. jag älskar att alla är så glada :D

Jag är ledsen, kanske är en glädjedödare, men kan inte se det underbar i denna film.... Hästarna protesterar och vad är det för instruktör som inte kan se det??

Jag kan absolut skratta åt vissa av stilarna när de trillade av :D

Men en häst som håller på sådär är inte nöjd, sadlarna såg inte ut att passa.
Jag undrar hur man kan ignorera sånt?

Själv håller jag på att gå i personlig konkurs för att hitta en sadel som passar min dam.

Haha stackars tjej som trillade av hela tiden! Hon fick ju en snygg fallteknik tillslut!

Men, hade sadeln passat hästen och suttit där den skulle, så skulle hon ju inte haft några problem alls att sitta kvar. Inte konstigt att hon åker som en vante när balansen försvinner helt av att hon sitter där hon sitter, och inte konstigt att hästen beteer sig som den gör på grund av samma orsak! Blir ju en helt skev viktfördelning och tryck för hästen.

Ja, jag reagerade lite också, men tyckte dock den var lite rolig ändå. Inte för att ponnyn bockade o höll sig, utan de roliga sätten tjejen föll av på.

MEN, tycker som dig att instruktören borde sett ett samband genom det hela. Visserligen var det väl inte bara hon ( som flög åt alla håll o kanter)som trillade av, men hon var ju helt klart i centrum.

tja tjejen som druttar av hela tiden hade en jäkla teknik måste jag säga! Det såg riktigt roligt ut:rofl:

men sen måste jag hålla med några övriga om att sadlingen inte så allt för rolig ut! och det är klart att tjejerna inte kan rida ordenligt då med sadlar på halsen och en lärare som har fullt upp med att garva åt sina elever.

hade man fått pris i snygga avramlingar hade hon vunnit med hästlängder.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 420
Senast: Solstig
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 331
Senast: Linda_A
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 589
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar