Oj. Lila.Här har vi förresten lite före- och efterbilder på en sida i köket!
Jättesnyggt efter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj. Lila.Här har vi förresten lite före- och efterbilder på en sida i köket!
Och dessutom målad med någon färg med typ vass sand i, det var mer än en gång man började blöda, för man rev sig på väggenOj. Lila.
Jättesnyggt efter!
Lila och furu, vilken 80-talsdröm (eller mardröm )...Här har vi förresten lite före- och efterbilder på en sida i köket!
det lila är nog 80-90 tak, furun är 100% -74, då det renoverades ordentligt förra gångenLila och furu, vilken 80-talsdröm (eller mardröm )...
Den där tjusiga korkmattan tycker jag mig känna igen även i mitt kök... is no moore
Uppdatering: vi är i full färd med att måla väggen grön! Jag hoppas att jag kan lägga upp en bild på resultatet imorgon.
Ekparkett från Kährs är det. vad kul att du gillar köket!Får man fråga vad ni har för golv i köket?
Håller på med min första renovering någonsin och försöker planera mitt nya kök, men har lagt veckor på att vela mellan olika golv... Köket jag beställt är väldigt likt ert, med vita luckor men lite mörkare bänkskiva och älskar hur ert golv funkar med övriga köket
Vi är definitivt inte snabbast på att renovera, men det beror på att vi hittar på specialgrejer längs vägen!
Smart och snyggt!
Vi är definitivt inte snabbast på att renovera, men det beror på att vi hittar på specialgrejer längs vägen!
Jag har mina knivar på insidan av ett köksskåp. Himla smidigt faktiskt.
Vi har haft dom i en kökslåda hittills, vilket har fungerat bra, men det hör var en av våra "galna" idéer som vi ville testa. Vi är så nöjda!Jag har mina knivar på insidan av ett köksskåp. Himla smidigt faktiskt.
Snyggt!
Lägg gärna in bildJag har mina knivar på insidan av ett köksskåp. Himla smidigt faktiskt.
Snyggt!
Det blir mindre rörigt vid diskbänken om man slipper se de där.Visa bifogad fil 46942
En knivmagnet på insidan av luckan bara.
Ja. Jag gjorde det ffa pga småbarn.Det blir mindre rörigt vid diskbänken om man slipper se de där.