*ULVLEK* Mio Min Mio

Ja, jag känner att jag är totalt lost i den här leken och nu kan jag inte ens skylla på att det är många att hålla reda på. :banghead: Håller även med om mirtai, min röst hade lika gärna kunnat hamna där igår med, men så tyckte jag lobelia betedde sig mer märkligt. Vilket ingen annan verkade tycka. :p
Jag håller med dig om att lobelia verkar en aning knepig, igår ville jag inte rösta på henne för det kändes som om det hade blivit en hämnd röst istället för att tänka vidare. Nu gav mitt tänkande ett rätt dåligt utslag så det hade kanske varit bättre att hämndrösta. ;) jag tycker inte att lobelia för leken så mycket framåt men det känns även som om hon hamnar i försvarsläge vilket gör att jag skulle vilja se lite mer av hennes tankar.

Ok... Snurrfian tycker jag har verkat vettig leken igenom. Caisa kommer med bra tankar. Madalitso skriver ovanligt bra saker för att vara ny. Lobelia är som hon brukar och LenaH glömmer jag ständigt bort. Sådär? Öh? Ulvar...? Komsi komsi... :angel:

Jag funderar lite över @Madalitso som skriver många och långa teoriinlägg men verkar väldigt osäker på var hon ska rösta. Samtidigt så är jag minst lika osäker så det är väl inte så konstigt. ;)

Nä, jag är ledsen. Jag går ut och rider och så kanske jag får någon sådan där briljant tanke. Som jag förvisso aldrig brukar få, utan jag får bara de där galna teorierna som ingen annan tror på och som sedan visar sig vara felaktiga. ;)

Ja... duvet sånnadär... idéer om vad man tror/inte tror om övriga spelare? :p
Åh herregud, jag läser och läser men alla har ju typ röstat som om det var DL1 i alla lyncherna... :banghead: Det är inte direkt som om någon har en röd tråd förutom jag och jag hade ju fetfel! :p

Just nu går jag igenom spelare för spelare men det känns som om jag behöver lite bränsle i form av mat.

Spontant känns @CaisaLundblad och @Madalitso åt det godare hållet men det är nog mest för att ni varit tapprast med teoriandet....

@Snurrfian känns osedvanligt osnurrig och det borde ju iofs generera en varningsklocka men det enda det egentligen pekar åt är att hon inte borde vara ond utanför lyan.... ;)

@Habina och @Lobelia har jag inget grepp om alls och herregud (igen!) ÄR vi inte fler kvar?!?

Det står antagligen 3-3 nu alltså (för jag tycker inte oddsen för att Mio hittat Kato är sådär jättelåga på tre gissningar) och vad kan ha hänt?

Den kassa siaren kan ha en liten aning om den inte bara gissat på spelare som redan dött.
Vad kan mer ha hänt?
Kato KAN vara god vid det här laget även om jag som sagt misströstar där.

F ö finns det inte så himla mycket som kan ha hänt? Någon kan ha varit förhäxad eller trollad vaddetnuvar men eftersom alla röstat helt random ändå så har det ingen avgörande betydelse. Tror jag.

Nu mat.

Jag funderar på om det var så att ulvarna försökte käka Mio inatt eller om de valde bumbo. Men det lär vi inte gå veta innan leken är slut.

En något känslig LL tyckte jag var taskig som kallade siaren kass men det hoppas jag att alla förstår att det inte är den som har rollen som är kass utan rollen som sådan iom att den har så begränsade möjligheter. Dvs - konstruktören av rollen är kass... :idea: :angel:

:p

En något känslig LL tyckte jag var taskig som kallade siaren kass men det hoppas jag att alla förstår att det inte är den som har rollen som är kass utan rollen som sådan iom att den har så begränsade möjligheter. Dvs - konstruktören av rollen är kass... :idea: :angel:

:p
:devil:
Skillnaden är att det är jag som är HSB = HonSomBestämmer :p tillsammans med Artline bollen och GA ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka