Jag tog nog aldrig detta som att det skulle visa på att Caisa var en ulv, men det var inte helt tydligt skrivet och jag var tvungen att läsa det några gånger innan jag förstod vad hon menade. Så inget som tyder på Caisa som ulv, men är heller inte förvånad över att folk reagerade på det. Tycker mer det är konstigt att Hemlig fortfarande tycker det är en motivering även efter att Caisa förtydligat. Dock har Hemlig känts lite virrig/osäker i de flesta inlägg hon gjort idag (eller det kanske bara är jag?) vilket ju kan vara förståeligt om hon haft veterinärbesök, så jag vet inte om jag tycker det är något att reagera på, eller är jag för snäll då
BSF röst på Hemlig skulle kunna vara för att Hemlig trodde att Myrtens röst skulle kunna vara för att skydda BSF, och för att Hemlig röstade på BSF redan igår. Dock har ju även Snurrifian och Mirtai varit inne på att Myrten la en alibiröst, så det känns inte som motivering nog att kalla BSF ond (om nu inte BSF, Mirtai och Snurrifian sitter i lyan tillsammans, med det känns som om det hade varit ett dumt drag att lägga fram samma teori då).
Caisa har börjat skriva lite mer, men fortfarande mest för att försvara sitt inlägg, så jag vill nog vänta med att säga något där tills det finns nått mer att gå på.
Habina har skrivit att hon förstår Caisas inlägg, att hon tycker Snurrifian och Caisa bondar, och frågat om siaren, vilket skulle kunna vara en ulv som vill leda bort misstankarna, eller en god som är misstänksam, svårt att säga från så lite.
Lobelia har skrivit att hon inte tror BSF är ond (även om jag inte riktigt förstod resonemanget bakom, har du lust att förtydliga?), men att hon är misstänksam på bumpo, LenaH och Snurris som röstade sent.
Bumpo har försvarat sin röst på sookie och LenaH, Snurris och Mirtai har inte skrivit något mer sen sist jag skrev.
Själv kommer jag fortfarande inte fram till något särskilt. Tycker nog Snurrifian, BSF och Mirtai är mest mysko, men det kanske bara är för att de har skrivit mest
Kan inte folk skriva lite mer så jag, som fortfarande inte är så bra på de små hintarna ni andra verkar hitta, kan få reda på nåt