DL 1
20:16 Cirkus röstar på Mirai
21:03 fio röstar på cirkus
21:07 Jfrelin röstar på Klara
21:10 Matmissbrukaren röstar på cirkus
21:16 Ferrari röstar på Niyama
21:27 Blacksmithfarm röstar på fio
21:41 Mirtai röstar på Matmissbrukaren
21:42 Habina röstar på Klara
21:47 (Klara röstar på fio)
21:48 LenaH röstar på Mirtai
21:53 Snurrfian röstar på Ferrari
21:54 Niyama röstar på Ferrari
21:58 Klara ändrar röst till Ferrari
21:58 Myrten röstar på Habina
Mirtai fick min röst igår och det blev ett visst rabalder runt min röst ffa efter att Mm kommit med sin teori. Det som jag och flera funderar runt lite idag runt Mirtai är hur hon antyder att hon har en viktig roll men inte kunde outa den i samband med luckan i MM's teori som Niyama hittade. Dessutom så tycker jag att hon skyddas lite märkligt av fio. Men gör verkligen ulvar så?
Habina röstar på Klara igår med en närmast OT teori idag röstar hon påf fio med tankar jag själv både haft och luftat. Skulle gärna se att Habina kom med lite mer eget.
Snurrfian första rösten på Ferrari. Sen kom två snabba röster till - varav en var Klara som ändrade för att rädda sig själv. Niyamas röst kan hon ev inte ha sett. Jag vet inte om det nödvändigtvis gör Snurrfian ond - men i läget när hon röstade fanns det flera med två röster på sig och hon valde ulven Ferrari. Eventuellt en god.
cirkus det är jag
Klara ändrade sin röst till Ferrari - jag tycker nog att det snarast talar till hennes fördel, har svårt att se henne som lyatillhörig och ändra till en kollega om inte alla andra som är uppe för lottning också är i lyan och det har jag svårt att tro
LenaH Röstar på Mirtai hon också, precis som jag gjorde. Jag kan hittills inte så några konstigheter i vad LenaH skrivit, men hon kan definitivr lura mig, men det känns neutralt hittills
bollen__ hade röstat på MM om hon hunnit in. Känns litesådär att rösta på en bara för att den har en "för" bra förstadagsteori. Hade väldigt gärna velat se mer av bollen__
fio har förklarat sin röst på mig igår med att det var hennes halmstrå. Det som fortfarande skaver är varför hon tyckte att min förstadagsteori förstaröst var där för att starta ett drev - tyckte hon att min teori var så bra
? Varför vara så oroad över ett drev mot just Mirtai. Sen tycker jag att hennes reaktioner på Habinas röst på henne är notervärda och hennes kommentar om att jag högg så snabbt på Mirtai. Äh det är lite märkliga reaktioner, men jag vet inte om det nödvändigtvis gör henne ond.
Matmissbrukaren röstade på mig med en teori som inte höll hela vägen, men det såg snygg ut ända tills luckan blev tydlig av Niyama. Säger dock inget om hennes ond/godhet.
Jfrelin har skrivit väldigt lite. Lägger en mer eller mindre BoP på Klara. Klara skrev själv att hon inte var igång ännu och då är Jfrelins röst nästan ännu mer som en BoP. Gjorde hon det lite väl enkelt för sig? Nu vet jag inte Klaras tillhörighet med säkerhet, men just Klara är en som jag tror kan vara god
Niyama noterade luckan i MM's teori men hann inte ändra sin andraröst från ulven Ferrari till Matmissbrukaren. Jag vet inte vart det sätter henne på spelplanen men hon är alltid värd att hålla ögonen på. Med avseende på att hon röstade på ulven Ferrari och hittade luckan i MM's teori om mig så känns det spontant osannolikt att hon är i lyan med bägge dessa. Jag tänker att hon kanske i så fall borde hållit klaffen om MM's lucka i teorin mot mig.
Myrten lägger en uddaröst på habina. Jag vet inte om det är för att hon är god och verkligen inte vill bidra till att en annan god åker eller för att hon är ond och inte vill sticka ut och lägga en eventuellt avgörande röst på någon så den kom i lottning med Ferrari. Antingen så är detta ett sätt att skaffa sig ett rätt så fint alibi att låta kollegan gå till stupstocken eller så är det oskyldigt. I övfrigt så för hon leken rätt bra framåt
Eftersom jag ska supa mig full och sörja min älskade lila katt tänker jag rösta nu. Jag har inget bra att komma med egentligen så jag försöker plocka nånting av vad jag ändå reagerat på.
cirkus röstar på bollen__ jag tycker nog att hennes röst i efterhand på MM känns lite utstickande, att rösta för att någon har en FÖR bra teori när det ändå kommit en massa annat känns ulvigt. Det fanns ju ändå rätt bra tankar från Niyama om luckan i MMs teori som bollen__ kunde reagerat på. Dessutom så har hon inte kommit med några teorier om nån annan och även det känns lite skumt - är hon rädd för att blotta sig?