Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad bra, jag funderade just i fördelningsbanorna!11 deltagare, 5 givna goda roller + bybo, en fårulv + ulvar.
11/3 =3,6666 och en person kan ju inte vara halv.
Gissar på 3 ulvar. Tänker att 4 är lite mycket på 11 deltagare men säker kan man förstås inte vara. Isåfall är det 3 bybor.
I övrigt har jag inte så mycket att tillföra ännu
Jag funderade precis om inte specialrollerna skulle kunna påverka så det är 4 ulvar faktiskt. Längesen jag lekte med tvillingar, och att de är brevbärare gör de väl extra starka?Åh vad bra, jag funderade just i fördelningsbanorna!
Jag skulle inte bli jätteförvånad om det var 4 ulvar (eller jag tror nog att det är 4 ulvar) för goda har rätt starka specialroller iom en fullödig spion och ett brevbärarpar.
11 deltagare, 5 givna goda roller + bybo, en fårulv + ulvar.
11/3 =3,6666 och en person kan ju inte vara halv.
Gissar på 3 ulvar. Tänker att 4 är lite mycket på 11 deltagare men säker kan man förstås inte vara. Isåfall är det 3 bybor.
I övrigt har jag inte så mycket att tillföra ännu
Jag tänkte 3 inkl fårulv men när @LenaH påpekade att specialrollerna kanske gör att ulvarna är 4 så är jag nog böjd att hålla med henne..Då räknar du in ulven i fårakläder i de tre? Eller tänker du tre vanliga ulvar + ulven i fårakläder?
Tvillingar och Brevbärare - Får kommunicera med varandra utanför leken. Får varje natt så länge båda lever eller tills paketen tar slut dela ut ett paket till en annan spelare. Paketen innehåller: En sia, en extra röst, ett beskydd, en lottad spionrad och en förhäxning. Mottagaren får själv välja när paketet utnyttjas.
Hur tänker du med detta?Ja, alltsa 4ulvar later inte helt otroligt med tanke pa att en av dom ar i faraklader? Eller har jag forstatt det ratt da?
Ja, alltsa 4ulvar later inte helt otroligt med tanke pa att en av dom ar i faraklader? Eller har jag forstatt det ratt da?
Jag kommer nog läsaVilka läser leken utan att delta? Åskådarlya?
"Kan man ha"? Det låter som att du skriver om dig självFor aven om fordelningen ar ojamn kan man ha extrem otur vid lynchning och atning.