Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tänkt att införskaffa mig en uhip-kappa till vintern, ice-modellen. Hur är de i storlekarna? Sedan undrar jag också hur långa de är då jag är ganska kort,157 kanske deras kortare kappa är att föredra då?
Tyckte yttertyget kändes så himla skört när jag klämde på deras kappor. Jag skulle rippa den på en vecka.
Min är 5 år gammal och jag har inte varit särskilt rädd om den, nu har dragkedjan gått sönder men tyget är heltTyckte yttertyget kändes så himla skört när jag klämde på deras kappor. Jag skulle rippa den på en vecka.
Min är 5 år gammal och jag har inte varit särskilt rädd om den, nu har dragkedjan gått sönder men tyget är helt
Ja men då är den 5 år gammal, jag kände på en på Hööks förra året och nånting säger mig att kvaliteten inte blivit bättre med åren... Ingen kan påstå att det tyget känns hållbart? Var tunt och prassligt.
Skulle vilja klämma på Stiernas kappa.
@Alexandra_W Varför köpte du en ny 2019 när du köpte en 2018 då? Vavava?
Stiernas kappa är mer rejäl i tyget. Nu har inte mina uhipkläder gått sönder men förstår vad du menar med att tyget känns tunt. Skulle verkligen vilja ha en jacka från Stierna men har svårt att motivera investeringen när jag har fungerande jackor redan..Ja men då är den 5 år gammal, jag kände på en på Hööks förra året och nånting säger mig att kvaliteten inte blivit bättre med åren... Ingen kan påstå att det tyget känns hållbart? Var tunt och prassligt.
Skulle vilja klämma på Stiernas kappa.
Jag tänkte samma sak när jag kände på en kappa i en ridsportsbutik häromveckan. Hade önskat rejälare yttermaterial, inte så sladdrigt liksom.Tyckte yttertyget kändes så himla skört när jag klämde på deras kappor. Jag skulle rippa den på en vecka.
Hur är den i storleken?Jag har Jacsons kappa Mary och yttertyget på den känns rejälare.