mollyhast
Trådstartare
Hej! Jag funderar lite på att köpa en Uhip Ice kappa att ha i vinter. Men jag är så sjukt tveksam på om den är värd pengarna?! Liksom den kostar nästan 3000. Inte direkt billigt. Så vill gärna ha en bra och varm jacka och inte en skitjacka för de pengarna Jag har hört att den ska vara väldigt varm, vilket är bra! Men att dragkedjan lätt går sönder på Uhips jackor och kappor. Stämmer det? Och att Uhips material är ganska så ”lätt” och att det lätt går sönder och får repor. Exempelvis om man råkar gå emot en träflisa någonstans så skulle alltså en Uhip jacka eller kappa få värsta märket eller kanske gå sönder? Har hört det i alla fall!
Vad är era erfarenheter utav Uhips kappor och jackor? Och mer specifikt, vad är era erfarenheter utav Uhips ”Ice” kappa? Bra? Dåligt? Har ni haft någon? Värt pengarna? Berätta allt!
Vad är era erfarenheter utav Uhips kappor och jackor? Och mer specifikt, vad är era erfarenheter utav Uhips ”Ice” kappa? Bra? Dåligt? Har ni haft någon? Värt pengarna? Berätta allt!