Udevalla utställningen (shetland)

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare gonkan
  • Startdatum Startdatum
G

gonkan

Jaha då har man varit på årets andra utställning och den gick lika bra som första :D Måste ju få skryta lite ;) Dee-dee min 2 åring rödskäck kom 3 i sin klass av 10 st med 40 poäng och blev sen bästa skäck för dagen. Sedan vårat 3 åriga sto Slättens Corint vann sin klass och blev sedan champion ungsto med 42 poäng skit kul att få vara med om detta när det har varit en liten tråkig vår. :banana: :banana:

grattis till framgångarna :banana:
Jag ska iväg till min allra första utställning den 19/6, så får vi se hur det går. :p

Grattis! :)
Första sommarutställningen blir den 24 juli på stömsholm för min del.. :)

Tack tack alla för att ni gläds åt mig och lycka till själva :-)
Yapp det är kul när skäckarna tränger sig in i toppen faktiskt bland fuxarna och de svarta allra helst när man står och hör folk säga att skäckar har ju ingen chans mot svart *S* och vi slog de 2 svarta som var med ;-)
Lycka till alla i sommar på era utställningar och premieringar

Liknande trådar

Avel Vad tycker ni om dessa nya förslag som kommit upp på ASVHs hingstmöte? (Saxat från Ridsport) Jag reagerar mest på att...
Svar
12
· Visningar
1 723
Senast: SussiLull
·
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 967
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 950
Senast: supercassie
·
B
Islandshäst Någon som vill veta resultaten från Aska cup? Det är en gaedingakeppni som gick idag i Finsta ridhus utanför Norrtälje. Tävlingarna var...
Svar
11
· Visningar
2 935
Senast: Båbbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka