Udda maratonvagn

Sv: Udda maratonvagn

Jag tyckte den såg ganska bra ut förutom sätet och hjulen :)

Fast det är ju klart, det blir ju svårt att grooma...

Senast ändrad:

Ja, det är väl hjulen jag mest reagerar på... undrar vad det är för tanke bakom sånna små? Står ju att det ska passa stor häst... när jag ser sådana hjul tänker jag mer på liten ponny...:crazy:

den tillverkas av torpängarn´s han har hemsida med, man kan nog få vagnen hur man vill om man säger till. 18.000 för en fyrhjulsvagn med broms o allt e inte så tokigt.

Ja jag hade inte ens velat ha dom till ponny. Det är klart i lättklass hade det kanske funkat, men till stor häst och svårare tävlingar, nej tack. Och jag förstår fortfarande inte hur man ska kunna grooma ordentligt...

Fast med dom hjulen är den inte ens värd 18 000:-, men kan man få den med "riktiga" hjul (och förhoppningsvis annat säte) så är det ju ett bra pris. Men den kan väl inte användas till några svårare tävlingar då det som sagt inte ser ut att gå o grooma ordentligt...

Är det bara jag som tycker den rent ut sagt är ful?

den tillverkas av torpängarn´s han har hemsida med, man kan nog få vagnen hur man vill om man säger till. 18.000 för en fyrhjulsvagn med broms o allt e inte så tokigt.

Jag kontaktade ju Torpängarn´s i min jakt på maratonvagn.
Det svar jag fick av de var att de INTE tänker bygga några 4-hjuliga vagnar på minst ett år..Detta pga leveransproblem med hjulen

Anna-Carin

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
1 008
Körning Hejsan! Jag har hittat en lite äldre men välhållen wagonette lämplig för ponny ca 100-130 cm i mankhöjd. Tyvärr är spårvidden bara 110...
Svar
0
· Visningar
1 655
Senast: Exit
·
Katthälsa Hej! Jag ger idag RC Veterinary Urinary S/O Moderate Calorie till mina två katter. Min svarta katt har haft urinsten för flera år sen...
Svar
0
· Visningar
765
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka