Tyska Resultat

L

Lonely

Finns det någon sida där man kan kolla tyska ryttares resultat? :)

Tack på förhand ;) :bow:

Sv: Tyska Resultat

Näe men på ridsports hemsida under evenemang och kalender har de i samband med de olika tävlingarna skrivit med webadressen till arrangörernas hemsida - även på de internationella tävlingarna.
Så är det någon aktuell särskild tävling - kolla där.

Sv: Tyska Resultat

Näe, det finns ingen databas liknande våran.

Tyskarna ligger en bit efter vad gäller datoriserandet av ridsporten. Det är först i år de kan anmäla på internet tex.

Lättast är att söka på ryttarens namn +häst på google så kan du få upp en del. Rider ryttaren högre klasser kan du söka på www.horseweb.de

/C

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
488
Senast: Cattis_E
·
Relationer Säkerligen många på Buke som släktforskar.... Eftersom jag numera har lite mer tid i tillvaron har jag börjat kolla bakåt i egen släkt...
Svar
18
· Visningar
659
Senast: Karfitsa
·
Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 040

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka