Spännande stam på den e Crack C och med Jazz på fädernet och på mödernet ligger till synes ren hoppstam? Känner inte till hingsten Zhivago alls. Brukar Jazz lämna hopp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att Zhivago går som dressyrhingst kan jag förstå med stammen. Men Lord och Landgraf på mödernet på en dressyrhingst? Är det Ladykiller och Calypso som ger multi? Aldrig sett den blodskombinationen användas innan nämligen, därav min frågvishet.De 4 första hingstarna i katalogen är dressyrhingstar, dessa ska även visas longerade.
Zhivago är en dressyrhingst http://www.sporthorse-data.com/db.php?i=10453245&time=1478135782
Han blev godkänd i Holstein 2011.
Mjo precis, jag har ju ett LL-sto som rör sig helt OK också. Egentligen är det kanske inte så förvånande att hingsten går som dressyrämne, det var mest kombinationen som kändes lite ovan för mig. Tack för förklaring iaf!Finns en del dressyrhingstar ur Ladykiller -linjen. Flemmingh själv går ju tillbaks dit, på lite närmare håll Solos Landtinus, L'acteur. Last Liberty ligger ju ganska bra till även i gångarter på svenska Blup.