Sv: Typiska symptom på snett kors/snett bäcken/andra låsningar i ryggen? (Nån med kol
Den kiropraktorn som har behandlat min häst nu 6 ggr och som ska fortsätta behandla henne var 3dje månad ungefär har räddat hela hästen. Utan honom hade nog inte hästen levt idag. Så honom är jag evigt tacksam, men sen så klassas han som en av Sveriges bästa också.
tretjak skrev:Tack för infon! Men man kan ju undra varför veterinärerna ALDRIG vill prata om detta, tro mig, jag har försökt fråga om detta. Man känner sig otroligt dum kan jag säga, oftast får man ett torrt; "ja nu visar ju böjprov + efterföljande bedövningar att problemet sitter i kotleden då behandlar vi detta, tycker du inte?"
Man känner sig rätt lite i sammanhanget då.
Men kiropraktik på häst - jag har inga goda erfarenheter av detta. Det har varit MYCKET dyrt och skillnaden har varit NOLL. Har jag bara haft otur?
Den kiropraktorn som har behandlat min häst nu 6 ggr och som ska fortsätta behandla henne var 3dje månad ungefär har räddat hela hästen. Utan honom hade nog inte hästen levt idag. Så honom är jag evigt tacksam, men sen så klassas han som en av Sveriges bästa också.