Tyglarna glider ur handen . .

Sv: Tyglarna glider ur handen . .

Försök att fâ tag pâ ett par jakttyglar, dom har öglor och du kan inte tappa taget. Men du mâste sâ klart lära dig att sluta handen. Jakttyglar kan du använda som viss hjälp sâ att du slipper fâ varenda övning sabbad av att du tappar tyglarna, men det är som sagt en nödlôsning

Sv: Tyglarna glider ur handen . .

Totola skrev:
"Mest erfarenhet" är väl relativt, man kan hålla på med hästar läänge och ändå inte ta till sej något :D Frågan är också hur invecklat svar du vill ha och om du vill ha exakt svar på hur JAG skulle göra eller om det egentligen är hur jag hade rått DEJ att göra utefter dina mål..

Man kan ju säga såhär. För mej är grunderna väldigt

Duktig tjej, du har 100% râtt. Jag bockar mig

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 319
Senast: Snurrfian
·
Ridning Vi har haft vår D-ponny i tre år, en irländare som var rätt nyimporterad när vi köpte henne. Hon är (har varit?) en väldigt lättsam häst...
Svar
12
· Visningar
2 596
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 993
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV