Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

eskilch.jpg



:eek: :eek: Men herregud, det var den sötaste ungen jag har sett på länge!!!!:love: :love: :love:
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

frågan är vad son nr 2 gör i sopkorgen? Hi, hi, han verkar vara på jakt!

...jo alltså allt som liknar förvaring (korgar, backar, påsar) ska Eskil HJÄLPA TILL med, dvs packa upp, och packa ned någon annanstans :crazy:

Man måste screena soppåsen med täta mellanrum så inget dyrt åker ut med den :p
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Du har exceptionellt söta barn! :love:

Eller hur ?

Fast alla här har ju det, man vill ju bara ha fleeeeer !

Men mitt bästa tips är annars att välja rätt pappa ;)

Den här har jag visat förut men tycker är så kul:

kopia.jpg


till vänster sonen, till höger pappan exakt 30 år tidigare :p
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Opps...är det en pojke??då ber jag såå mycket om ursäkt:crazy:

Du behöver inte alls be om ursäkt :D !

Det är ganska kul för Eskil väljer om han kan färgglada kläder i rött orange, grönt, gult och har även en del med rosa eller lila inslag.

Men uppenbarligen hjälper det inte att han är grå-blå-brun :D

Det gör inget alls att folk tar fel, det är perfekt tycker jag när människor inte är säkra på vilket kön ett barn har, då kanske det bemöts neutralare :idea:

Roligast är när Vidar som gillar mer typiska killkläder och visserligen har långt hår men i manlig hockeyfrilla ändå tas för tjej - och folk ursäktar sig med att de tog fel för att han var så söt :eek: :rofl:

Får inte pojkar vara söta ? I den här tråden kryllar det ju av söta småpojkar :love:

När måste de sluta med det då ;) ?
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

... men oz_joj - det är ju tur att vi burit dem i magen så vi vet att de är VÅRA i alla fall ;) :idea:
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Gud vad lik sin pappa!!! :eek:
Och vad sööt han är!! :love:

Fint kort!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 475
Senast: Stinaelin
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 242
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 552
Senast: super
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 687
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp