Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Mina två älsklingar, David 3 år och Ellen 3 mån (då), bilden tagen för ca 1 månad sedan :)

Lika som bär eller?

Det som mest slog mig var hur lik den minsta var dig!! Och då är det ju ändå länge sen vi sågs!
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Jag skulle väldigt gärna lägga in en bild på Sara här, men det är tyvärr fullkomligt omöjligt att fota henne just nu. Hon är helt besatt av kameran och så fort jag tar fram den ska hon titta på baksidan (där man ser fotot - smart tjej har redan listat ut detta) och trycka på alla knappar. Om man ändå lyckas fota henne så är hon bara sur för att hon inte får kameran eller så blir det nån konstig min. HMFR!!!
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Ja, så här ser det ungefär ut när hon ska fram till kameran:

061118066.jpg


Och så här mycket gillar hon Teletubbies (besatt?!):

061118067.jpg


Och det här är väl en hyfsad bild i alla fall (besatt av dammsugaren är hon också):

061118064.jpg
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Jäklars vad hon växer!!! :love:
Hur trivs ni i huset, förresten? Och hur blev trädgården, blev det bra?
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Ja, eller hur! :love: Hon springer omkring nu och har blivit en riktig person.

Vi trivs bra i huset även om vi ibland längtar tillbaka till Vasastan lite (men med tanke på Sara är det bäst här ute). Trädgården är fortfarande lite kal men vi är nog nöjda. I vår ska vi asfaltera och lägga mer sten på uppfarten (nerfarten kanske jag borde kalla den). Rådjuren har käkat upp nästan hela min ros - jag tog en på bar gärning och den ville inte ens springa iväg fastän jag flaxade. Bu för dem!
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Hihi, lustigt. :D
Innan jag skaffade barn tyckte jag mest att bebisar inte va så söta som alla andra tyckte:angel:
Nu är alla jättesöta :love: ;)

:o Jag tycker faktiskt fortfarande inte det. :o
Någon mer än jag? Det känns lite tabu att inte tycka alla bebisar är urgulliga men sådan är jag... Speciellt inte nyfödda...
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Jag tyckte att de var söta ett tag medan jag var mammaledig. Numera är jag tillbaka i mina vanliga bebisar-är-sådär-känslor.
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Hur är det själv Pinglan? Känns det bra att vara mamma?
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

*kl*

Vilka underbara bilder på era otroligt söta barn och bebisar! Får se om jag lyckas lägga in några själv...
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Det som mest slog mig var hur lik den minsta var dig!! Och då är det ju ändå länge sen vi sågs!

Ja, hon är faktiskt mkt lik mig så som jag såg ut som bebis :) Men kul att höra det från en utomstående också :)
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Nu har jag äntligen fått korten från fotografen, så här är mina små (eller snarare en stor och en liten) älskingar!

belin004.jpg


belin003.jpg


belin008.jpg


belin006.jpg
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

_KL_

Pluttens ettårsdag :love: !
Bild018-1.jpg
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

*kl*

Bidrar med två foton till, utan mössa nu. :)

phpkwjjry.jpg


php73hrnu.jpg
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

*kl*

"Jag har INTE alls hittat mammas hemliga choklad!" :

eskilch.jpg




"Jag är åtminstone STÖRST här !!!":

vidarts.jpg
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Min plutt är ju inte så liten längre men han kan väl få vara med här han med....han blev 9 år den 20/11-06...jösses han blir 10 i år...det går fortare än man tror ju.

Emil%20badar.jpg


ca 10 månader i badet....

buck%20o%20emil.jpg


Emil ca 2 år med vär hund Buck

Hero%20o%20Emil.jpg


Emil 4 år med vår hund Hero

emil%20bebis.jpg


emil bebis

emil%20tunna.jpg


Emil ca 10 månader
sorry bildbombningen ;)
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

frågan är vad son nr 2 gör i sopkorgen? Hi, hi, han verkar vara på jakt!

Vidar är förövrigt supersöt!

Javan
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Dina söner är verkligen vansinnigt söta!! Den där med chokladen var ju underbar! (Är han på jakt efter mer på andra bilden :angel: )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 475
Senast: Stinaelin
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 242
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 552
Senast: super
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 687
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp