Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

aww vilka sötisar! :)

Här e min lilla gullunge

dsc01035.jpg


Leker med en flaska
Slockna som ett ljus i soffan
Linslus
Leker me vovven
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Vilka fina ögon hon har. Ser så pilimarisk ut! Jättesöt!! :)

/Timsetim
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

hehe tack.. man kan verkligen se hur hornen växer i pannan på henne ibland :D
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Här är min glada kille 17 månader :love:
Davidgr060731.jpg
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Premiar for bilder pa min underbara dotter Elma fodd 22 nov 2006.

elma2.jpg


elma1.jpg
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Ni får kika själva:

ShowFile.aspx


Det är på vår son, snart 13 månader.
 
Senast ändrad:
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

En massa söta småttingar. Det skriker ju i mig att skaffa barn men det blir aldrig rätt läge!
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

En massa söta småttingar. Det skriker ju i mig att skaffa barn men det blir aldrig rätt läge!

Håller med dig många söta så man blir så sugen.
Men jag tror inte vi heller någonsin hade kommit till rätt tillfälle,
något som många påpekat åt oss nu efter attjag blivit gravid och vi ojjat oss lite över allt som borde varit bättre ordning på innan.
Men kommer det ut någon liten filur framöver så kommer den var väldigt älskad och önskad ändå och det borde ju vara viktigast ändå.
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

En sådan strålande glad och söt kille!! Och alltid på språng verkar det som?! :)

/Timsetim
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Gullegryn! Hon ser väldigt nöjd ut i sin bilstol! :)

/Timsetim
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Hm, jag har en dotter att gifta bort! ;)

Jättesöt kille! :)

/Timsetim
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

En massa söta småttingar. Det skriker ju i mig att skaffa barn men det blir aldrig rätt läge!

Vissa påstår att rätt läge aldrig kommer! Våra barn var planerade men jag tänker ofta att det var tur att vi inte väntade längre, då hade det ju inte blivit dom som kommit ut! :)

/Timsetim
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Vissa påstår att rätt läge aldrig kommer! Våra barn var planerade men jag tänker ofta att det var tur att vi inte väntade längre, då hade det ju inte blivit dom som kommit ut! :)

/Timsetim

Även om jag skrev som jag skrev så tror jag nog att många har planerat och är i "rätt läge" , samtidigt som många nog skulle tveka för evigt om de väntade på rätt läge (skulle aldrig ha blivit barn hos oss är jag ganska säker på:angel: ).
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Varan plan var alltid att vanta med barn tills vi flyttat hem fran London, eftersom foraldraledighet, barnomsorg etc ar sa mycket battre i sverige, men efter att ha bott har i 6 ar insag vi att det nog kommer droja tills vi flyttar hem. Det ar ju har vi har vart liv nu och manniskor foder ju barn har hela tiden och klarar sig bra. Sa vad jag menar ar att helt ratt tillfalle kommer nog aldrig, men anda ar det ju helt ratt nar det val hander, eller sa var det i alla fall for oss. Man anpassar sig helt enkelt aven om alla omstandigheter kanske inte ar som man hade hoppats. For oss blev det i alla fall helt perfekt (aven om jag bara har 6 manader betald mammaledighet och dagis ar svindyrt...:crazy: ) men vi ska nog fixa det anda :)
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Här kommer bilder på mina barn

Vincent 8 månader
PC150003.jpg


PC230001.jpg


Bastian 5 år, på julafton
IMG_0424.jpg
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

Vincent har så fina ögon! Så vuxen Bastian ser ut, är verkligen 5 åringar så "stora"?!:)

/Timsetim
 
Sv: Tyckte det var dags för en ny bildtråd!

IMG_3196.jpg


mina prinsar 2 och 4år
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 475
Senast: Stinaelin
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 242
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 552
Senast: super
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 687
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp