M

Mandiiz

Har stora funderingar på att rida in mitt tio åriga travarsto (:
Dock funderar jag på att ta hjälp av någon äldre tjej (?)

bra elr dåligt ?

Sv: Tycks?

Bra eller dåligt är omöjligt att svara på utifrån vad du skrivit.
Att rida in en häst kräver stor erfarenhet, vare sig den är 3 eller 10 år. Har du det är det väl bara att sätta igång.

nej men en del tkr att man ska rida in sina egna hästar (?) dock känns de som att jag inte har tid !

´har varit med och ridit in en travare förut ( hennes halvbror ) dock var vi flera de känns också som att jag inte klarar a´v att lägga ner den tiden drf att jag skaffade mig en cponny ( haflinger ) för ett år sedan när den andra hästen var inriden och såld .. :)

Liknande trådar

• Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 550
Senast: Hedinn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nyligen sålt min häst pga att han inte passade mig. Sålde honom självklart till ett femstjärnigt hem till en tjej som lånat...
Svar
16
· Visningar
1 942
Senast: Shaggy
·
Utrustning Jag har den dåliga förmånen att ha en häst som kliver av sig skorna hela tiden och får ställa in så många träningar att vi aldrig kommer...
Svar
11
· Visningar
629
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 090
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama