Tycker ni detta är rättvist?

C

Contezza

Ridskolan jag har min medryttarhäst försöker få in först och främst ungdomars hästar att stå där då vi äldre kan köra/åka när vi praktiskt tagen kan och vill.

Anser ni att detta är rättvist om en ungdom som står på ridskolan och inte ställer upp ett skit för ridskolan skall få stå kvar?
Även föräldrarna ställer ej upp.
Vi har tävlingar 5 ggr om året och just nu har snart 3 blivit avverkade varav föräldrarna stått på parkeringen 1 dag och ungdomen stått 1 klass på hoppningen.
Det finns dom som står varje tävling samt hur många klasser som helst som väntar på en plats.

Sv: Tycker ni detta är rättvist?

Livet är inte rättvist :cool:
Men jag håller ju med om att det inte är särskilt trevligt att bli bortvald (!) för stallplats till förmån för någon annan när själva grunden för beslutet är så dåligt.
Men det är ju den som äger stallet (även om det är en förening) som bestämmer vem som får stå där.

Nyfiken i en strut undrar också vilken ridskola det är :D

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 550
Senast: Cambrie
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 686
Senast: Farao
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 224
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 919
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar