Tycker ni att det är fel...

Kissing Spine

Trådstartare
...att ta med en 12 veckors valp till SM i Falun, max 7 timmar? Bil dit, tåg hem. Mycket trygg och tuff liten tjej. Om hon följer med kommer jag ha med kattbur som jag kan stoppa in henne så att hon får lugn och ro när det behövs. Har varit ute hyfsat mycket och tar allting jättebra. Superfolkkär och lugn och snäll, hetsar inte alls upp sig. Mamma tycker tvärnej, jag tycker ja (min hund, jag är över 18)..

Sv: Tycker ni att det är fel...

Så länge du kan låta henne ligga och sova när hon blir trött, och tänker på att det blir varmt osv. tror jag det inte är nån fara, men det kan bli jobbigt. Själv skulle jag nog lämnat den hemma om jag hade haft möjlighet till det.

Vad är det för SM? Hund- eller människosport? :o Jag har ingen koll på nån sport! :D

Jaha! :angel:
Jag tänkte om det var massor med hundar där, då ska man ju helst inte ha småvalpar med sig pga smittorisken.

Jaha! :angel:
Jag tänkte om det var massor med hundar där, då ska man ju helst inte ha småvalpar med sig pga smittorisken.

Det är GARANTERAT massor av hundar på SM i hästhoppning. Senast jag var på en liten sketen lokaltävling för ponnys så räknade jag till 28 (!) olika hundraser (och två blandisar). :D

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 548
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 937
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag känner mig själv trygg med att min hund har det bra men tyckte det var intressant när en på mitt jobb i förra veckan tyckte att jag...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
9 926
Senast: Bison
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 159
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka