Tvåårstalang ponny?

Annie3

Trådstartare
Har ingen aning om var jag ska lägga den här tråden?? ;) Men jag har ett par ungponnyer och är lite ny med det här av aktiviteter med de yngre liven.

Läste att treårstestet går i maj men också tvåårstalang. Vad innebär tvåårstalang exakt? Hade inte hört talas om det på ponnysidan.

Jättetacksam för svar :)
 
Sv: Tvåårstalang ponny?

Ser att det är en gammal tråd, men jag undrar samma sak.

Någon som vet vad tvåårs talang innebär?:)
 
Sv: Tvåårstalang ponny?

Vissa ponnyavelsföreningar arrangerar talangjakt för tvååringar i samband med sina treårstest. Det är typ likadan visning och bedömning som vid treårstestet fast för ett år yngre ponnyer.
Kom också ihåg att vissa ponnyföreningar har treårstestet på våren, andra på höstkanten.
 

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 526
Senast: hollypolly
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: Praefatio
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
12 913
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 821
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp