Tvåårstalang ponny?

Annie3

Trådstartare
Har ingen aning om var jag ska lägga den här tråden?? ;) Men jag har ett par ungponnyer och är lite ny med det här av aktiviteter med de yngre liven.

Läste att treårstestet går i maj men också tvåårstalang. Vad innebär tvåårstalang exakt? Hade inte hört talas om det på ponnysidan.

Jättetacksam för svar :)

Sv: Tvåårstalang ponny?

Ser att det är en gammal tråd, men jag undrar samma sak.

Någon som vet vad tvåårs talang innebär?:)

Sv: Tvåårstalang ponny?

Vissa ponnyavelsföreningar arrangerar talangjakt för tvååringar i samband med sina treårstest. Det är typ likadan visning och bedömning som vid treårstestet fast för ett år yngre ponnyer.
Kom också ihåg att vissa ponnyföreningar har treårstestet på våren, andra på höstkanten.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 070
Senast: Roheryn
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 427
Senast: Thaliaste
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025