Två faser A:0/A:0, hjälp.

M

MontéBruden

Vad betyder bedömingen Två faser A:0/A:0 ?

Är det att det är tid i både grundomgången och omhoppningen? :O
Så om man ska vinna måste man vara snabbast i grundomgången också då eller? Jag förstår inte ;D Någon som vet ;D
Taack.

Sv: Två faser A:0/A:0, hjälp.

De som går vidare till fas 2 skiljs åt genom resultatet i fas 2.
Om du går vidare till fas 2 (dvs är felfri i fas 1) så spelar det ingen roll vad du har för tid i fas 1.
I det här fallet med A:0/A:0 så vinner den som är felfri i fas 1 och sedan har snabbast tid bland de med minst antal fel i fas 2.

Jahaa, taack :) Och hur är det? Är det ny startsignal emellan eller är mål linjen för fas 1 startlinje för fas 2 ? :D

Mål i fas1 är start i fas2. På lokal tävling och lägre får man ha 30sek och ny startsignal emellan faserna, men det används extremt sällan vad jag vet iaf.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 278
Senast: Mabuse
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 324
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
1 748
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Lugnande medel till hund.