lady_vip

Trådstartare
Har tydligen precis sålt min TV-bänk så jag behöver nåt annat:p

Jag äger ingen dvd, inga filmer eller nåt sånt så det enda det behöver duga till är att hålla TVn uppe. Iofs är det väl trevligt om jag kan ha lite krimskrams bredvid!

Vill ha en möbel i lite äldre stil, INTE shabby chic. Jag hatar fanéer, det kommer inte in i min lägenhet, så massivt tack! Och gärna vitt, men jag kan ju måla om det kniper. Har ett soffbord (auktionsfynd) i kinesisk stil, typ mios Indo så om det matchar är det ju guld!

Funderade lite smått på att hänga TVn på väggen dock, men hur gömmer man sladdar bäst då? Kanske skulle jag då ha hundarnas korgar under TVn och på så sätt spara massa plats..?

Och ja, så billigt som möjligt är ju bra!

Sv: TV-bänk?

Det finns de du skruvar fast på väggen och sen sätter ett lock på. Onekligen snyggast. Har man lite tapet av sama kvar är det ju enkelt att få den att smälta in med ;)
Bor du i hyresrätt vet man ju inte m man får skriva upp ngn men samtidigt så kanske sannolikheten att nästa ägare också ska ha sin TV där

Sv: TV-bänk?

Hittade på Clas Ohlsson där man kan måla över och det är ju klart snyggast! Tack för påtryckningen, blir nog så;)

Liknande trådar

Hemmet Lite tokig rubrik, men så fick det bli! :rofl: Vardagsrummet i lägenheten vi köpt känns lite svårmöblerat, och det stora kruxet är var...
Svar
13
· Visningar
4 293
Senast: Pilot
·
Hemmet Har ni en inredningsstil och i så fall - vet ni vilken? :confused: Det är så omysigt hemma hos oss, men jag vet liksom inte vad jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 061
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2