I
iziz
Vad tycker ni är rimligt pris för en turridning med islandshäst? Detta gäller en 2 timmars turridning med fikapaus. Bara lite intresserad av hur priserna skiljer sig i vårt avlånga land....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag betalade ca 500 kr för 2 tim plus kaffe o macka för två år sen!! I närheten av Sveriges närmaste stad.iziz skrev:Vad tycker ni är rimligt pris för en turridning med islandshäst? Detta gäller en 2 timmars turridning med fikapaus. Bara lite intresserad av hur priserna skiljer sig i vårt avlånga land....
Det är billigare med en egen kostar inget i timmen och det är inte sämre....FrittePower skrev:Finns dem som tar 100kr timmen också, och det är inte sämre där Men runt 350kr tror jag är vanligt.
MercedesBenz skrev:Det är billigare med en egen kostar inget i timmen och det är inte sämre....
Jag har PM at digjaca skrev:Nu vart jag nyfiken på var du var? Brukar rida utanför nämnda stad och priser är detsamma.
Skulle du kunna pm:a mig också? *nyfiken i en strut*Korven skrev:Jag har PM at dig