Tunnt Thermotäcke

cactuspower

Trådstartare
Letar med ljus och lykta efter ett tunnt fodrat thermotäcke runt 150g foder i bara. Det jag hittat är Horsewares Insultar med just 150 g foder i men det känns lite för dyrt för ett stall/thermotäcke.. Några andra förslag? :) Tack på förhand!

Sv: Tunnt Thermotäcke

tycker du ska ta ett sånt!!

Men annars finns shires i väldigt tunna thermotäcken, eller hansbos bävernylon med ludd foder...

Shires har ett med 200g, som dom hade på Sharpman när jag var där innan vi åkte ner till Falsterbo, på rea för 200:-

Shires verkar tyvärr ha slutat med 100-gramstäcket... :(

Har jagat det i flera butiker sedan i vintras, men det tunnaste är numera på 200g.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 098
Senast: Tiger tok
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 438
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka