Tunn ledvätska

F

fio

Hjälper glukosaminet mot detta?? Vilket "ledmedel" anser ni vara det bästa??
Troligen har hästen tunn ledvätska i sig för några större problem har hon inte haft än iallafall, men det är en enormt stor häst så påfrestningen blir ganska tung när hon landar efter hinder osv..

Cortfalex Solution är Bäst! :bow: Den flytande alltså, som kostar 1000kr/litern... :crazy: Pulvret funkar det med, men inte lika bra. Har även provat Cavalor Rejoin (som är ännu dyrare) men märkte ingen stor skillnad.

Adequanin utan tvivel..jag ger pga de forskningsreultat som uppkommit endast glukosamin tll mig själv o hunden... slöseri med pengar på något annat än det som går att spruta..

www.ctrdvm.com finns mer info har jag för mig

Thina

Liknande trådar

Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
346
Senast: Malva1978
·
Hästvård Min häst fick en stenhård stor svullnad (typ som ett halvt äpple) insida knä höger fram. Ingen hälta. Veterinären trodde det var ett...
Svar
3
· Visningar
2 018
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 682
Senast: Murray
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar