Tufft beslut!

beautyy

Trådstartare
Jag är väll inte den som är aktiv här på hundforumet, men gillar att spana runt här iaf...

men tar mig friheten ändå att posta en liten tråd...
tillägnad åt min lilla vovve, som nu i veckan ska få somna in efter 12 år, :cry:
det är ett mycket tufft beslut, men vi har enats om att det är det bästa, då han inte är någon ungdom längre, han har sina "skavanker", dessutom börjat få lite småproblem med andningen nu när det är så varmt ute..
så vi har beslutat oss för att han ska få somna in...

han har verkligen vart en familjemedlem på alla sätt,
och nu känns det mycket tyngre än vad man trodde att behöva säga hejdå..
vem ska nu komma och möta en i dörren när man kommer hem, med mina skor i munnen?
Han har aldrig gjort en fluga förnär, snällare hund får man bara leta efter...
det är just det som gjort han så speciell, han är verkligen.. Cool på all sätt, acceptera allt, bara gillar läget..

usch nu svamlar jag, men kände bara att jag ville skriva av mig lite,
en liten tråd för min lilla älskling :love::cry::cry:

Sov gott grabben,
22026255.jpg

22026256.jpg

:(

Sv: Tufft beslut!

Usch, det är alltid för jävligt när en vän måste vandra vidare.

Han är jätte fin, ser så klok ut!
*kram*

Jag känner verkligen för dig. Vet vad du går igenom. Jag har samma sak framför mig den här veckan. Det är ett tungt beslut. Min är 13 (14 i september) och är pigg i huvudet och i hela kroppen utom i bakbenen som är slut.

Jättekram till dig och din hund!

usch :( vet oxå hur det är.. helt nytt för mig med. fick tre fina år med min tik som fick somna in imorse :(

Kram på dig

Nu har han fått somna in, :cry:
dom hade tid redan idag. :(

Känns redan så otroligt tomt, :cry:

Och tusen tack för kramarna, alla tre... det värmer..
kram tillbaka!

en sto tröstkarm till dig och din familj, fårstår hur ni känner.

Väntar själv på att vet ska komma från semestern och ge vår gammla dam en dom 15år är hon frisk o kry i huvet men bak delen vill inte hänga me´längre så på måndag kommer beslutet.

en sto tröstkarm till dig och din familj, fårstår hur ni känner.

Väntar själv på att vet ska komma från semestern och ge vår gammla dam en dom 15år är hon frisk o kry i huvet men bak delen vill inte hänga me´längre så på måndag kommer beslutet.

tusen tack, Kram tillbaka, Usch då, verkligen inte kul sånt där,

Känns rätt konstigt nu såhär två dagar efter, så himla tomt... även om katterna lever loppan som vanligt, så är det ändå så tomt...
känns som att man inte riktigt greppat det än, att han är borta :crazy:

skickar tröstkramar!
Man får tänka på alla roliga minnen,och sen tänka att nu har dom inte ont!
Att man hjälpte sin vän!

Jag har samma sak framför mig med min vovve,då höfter spökar på henne! Så det blir nog här i sommar..

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 737
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 033
Hästvård Hej! Jag står inför ett tufft beslut om att eventuellt låta min bästa vän på 20 år få somna in. Jag har ägt honom sedan han var 7 år...
Svar
8
· Visningar
1 420
Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 436
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka