TryckVagn???

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Elsa
  • Startdatum Startdatum
E

Elsa

Hej :)
Jag har köpt en beganad tryckvagn som jag skulle vilja veta mer om men jag hittar ingen information.

Vet någon var man kan läsa om olika tryckvagnar??
Det skulle vara till stor hjälp!

Tack på förhand :)

Sv: TryckVagn???

Det första jag kan säga är var mycket försiktig med den där saken. Det är mycket lätt att förstöra hästar med tryckvagn även om man tränar "rätt".
Alltid köra med lägre tryck än det man tror att man skall köra med kompisen förstörde en mycket fin häst de hade bara för att dom tränade som protrainer programmet sa. Så var försiktig mycket mycket försiktig. Själv skrittade jag bara hästarna med mycket lågt tryck eller använde den som "broms" när jag körde neråt i backen. Men har idag bara en Grafströms långvagn som jag älskar över alla andra vagnar jag någon sin haft och det är rätt många det vid det här laget.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
297
Senast: Unafraid
·
Foder & Strö Hej! Jag behöver tillsätta mangan, koppar och zink till min Foderstat. Vet ni någon mineralblandning som innehåller hög andel av dessa...
2
Svar
32
· Visningar
1 022
Hemmet Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden. Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera...
Svar
7
· Visningar
307
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka