Och omdommen fran den ovriga industraliserade varlden haller oftast med i Garreth's rant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag lyssnade trodde jag först att hon skulle avgå! Detta var nog ett smartare drag. Nu när Labour ligger så uruselt till kan hon säkerligen få fler platser i parlamentet och en starkade grund att stå på!Theresa May utlyser nyval i Storbritannien den 8 juni i år.
Exakt samma var min första tanke också, men sen när jag läste om det politiska läget så blev det mer förståeligt. Är det inte också så att hon är en skicklig politisk taktiker, som när hon positionerade sig inför brexit-omröstningen?När jag lyssnade trodde jag först att hon skulle avgå! Detta var nog ett smartare drag. Nu när Labour ligger så uruselt till kan hon säkerligen få fler platser i parlamentet och en starkade grund att stå på!
Syrien, nu har Trump valt politik i Syrien, kanske valt utrikespolitik? Det är detta kanske? Europas försvarsledare är glada , vi är samlade igen, pust, stånk, stön. I Aftonbladet stod det att dottern Ivanka hade inflytande på beslutet och det är väl lite likt de typiska israeliska vedergällningsatackerna? Känslor är irrationella och konstigt nog är jag Mindre orolig för detta än vad som hände i Yemen. Det var konstigt, yemenincidenten och jag har inte läst någon förklaring någonstans.
Kina, Nordkorea. Detta var intressant , kinesisk statskontrollerad media kommunicerar med Nordkorea. https://www.avanza.se/placera/teleg...ng-varnar-nordkorea-om-nya-karnvapenprov.html
@golit @Anders Inrikespolitiskt, nog har jag sett en massa undersökningar på sr och SVT under årens lopp vilket visar att de anställda svensk statskontrollerad media röstar vänsterut. .
Vi har inga stadskontrollerade medier i Sverige, så vida du inte menar att alla lyder under tryckfrihetslagen. Du behöver se över dina vanföreställningar.
Liksom att det inte finns några vetenskapligt underbyggda undersökningar om hur journalister röstar.
Ojojoj.....Summera 100 dagar kan man göra på det här sättet:
Liksom att det inte finns några vetenskapligt underbyggda undersökningar om hur journalister röstar.
Det är stor skillnad på vetenskap o tro.Var och en blir salig på sin tro