Tack Vanligtvis forsoker jag att vara objektiv nar jag diskuterar politik ... men den har valkampanjen har gjort det omojligt for mig. Jag lutar mig dock mot fakta i det jag sager.
Det ar en blog ... jag laste inte ens hela. Det gar inte att bilda sig en fakta baserad uppfattning fran skramsel propaganda oavsett fran vilket hall den ar vinklad. Besides ... jag har mycket svart att tro att Trump har talamodet och uthalligheten att jobba pa lang sikt. Allt vi sett fran honom under kampanjen ar "knee jerk" reaktioner.
Fast det är ju precis detta som är så intressant och blir ett problem vi alla tampas med känner jag när det blir sån otrolig cirkus som detta USA val med årslång kampanj blivit ?
Du är inte objektiv . Media lyckas inte vara objektiv . Osv osv . Vem lyckas vara objektiv med ffa media cirkusen som pågått i 1,5 år nu ?
Och utifrån det, med media "rapporteringen" . Du avfärdar tankar och åsikter med att "detta en blogg".
Jag personligen, tycker sen ett år + minst , ang just detta ämne tillbaka att respektabla renommerade US tidskrifter som the New Yorker, the Huffington Post mfl agerar lika mycket "bloggar" de också , bortsett från just deras etablerade namn och status .
De löper fullkomligt batshit amok för att påverka folk att tycka som de gör /stärka folk i deras redan grundläggande åsikter .
Jag ser många problem med detta och är väldigt bekymrad över hur mycket media bidrar till att dela USA just nu .