Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det måste vara jobbigt att vara medryttare när ägaren hela tiden förstör allt med sin usla ridning.
Fortsätt gärna diskutera här.
gulp!
jag ska nog inte skaffa medryttare.
hur kul vore det att gå in på buke o läsa om sig o sin häst, tänk om man dessutom varit snäll o lånat ut hästen gratis till nån man trodde uppskattade det!!
hur kul vore det att gå in på buke o läsa om sig o sin häst, tänk om man dessutom varit snäll o lånat ut hästen gratis till nån man trodde uppskattade det!!
Väldigt skeptisk att de läser här men ok det kanske var fel att ta upp ett problem via buke, sorry! ( i min vildaste fantasi trodde jag att det här är ett forum där man kunde ta upp problem, vad fel jag hade!)
Jovisst, men man får ju tänka på vad man skriver. Vet inte hur pass mycket du lämnade ut, om de hade fattat att det handlade om dem om de läst.
Jag skrev aldrig nånting om min medryttarhäst här, eller ytterst lite iaf. Inte om min foderhäst heller, och inte sen jag köpte henne heller. Eller jag menar alltså, typ historia och sånt. Jag skriver ju givetvis en del om min egen häst, och jag skrev om henne när jag hade henne på foder med, men inte på så vis att jag blandade in ägaren/förra ägaren. Nämnt henne har jag väl gjort men enbart positivt!! Ev. meningsskiljaktigheter skriver man inte på Buke om!! Det kan bli tråkigheter då!!
Väldigt skeptisk att de läser här men ok det kanske var fel att ta upp ett problem via buke, sorry! ( i min vildaste fantasi trodde jag att det här är ett forum där man kunde ta upp problem, vad fel jag hade!)
Jag tycker du överreagerar starkt. det är knappast ngra detaljer som getts ut eller diskuterats - kolla in allas bildtrådar med hästar de inte äger, och snacket runt dessa, då har du ngt att oroa dig för.