Trött mopp

Kamomilla

Trådstartare
ligger under köksbordet nu, hon var med ut till medisen som hon brukar men idag fick hon följa med även på ridturen, en timmes skritt och hon gick med jättebra "stolt".
Så förutom promenaden fram och tillbaka på 30 min enkel väg så blev det en timmes promenad i raskt tempo.

Skönt att veta att hon kan följa med ut när jag rider så hon slipper sitta instängd iboxen som hon INTE gillar.

:banana: :banana: :banana: :banana:

Sv: Trött mopp

Har man en mopp så fuktar man det lätt och sen kastar man favvoleksaken så att moppen springer runt. Se där, golvet avmoppat :idea: :idea: :idea:

/ kunde inte heller låta bli :rofl: :rofl:

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 137
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 423
Senast: Fetaost
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 703
Senast: Saeta
·
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
3 332
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka