Trött, bara trött

Status
Stängd för vidare inlägg.
Long time no see, kära dagbok,

Jag trodde inte att jag skulle använda dig igen, inte när jag döpt dig till något så dumt. Der känns som att jag borde ha tagit ett gladare namn, så att glädjen alltid skulle finnas här att hämta. Nåja, bättre lycka nästa gång.

Just nu ligger jag i min säng och jag kommer inte upp. Jag borde vara någon helt annan stans nu, men ändå ligger jag kvar. Jag ser ingen mening med att gå upp, och jag är bara så trött. Trött i kroppen och i själen. Trött på livet som aldrig blir bättre. Trött, bara trött.

Men det går framåt, kanske. Kanske var det bättre ett tag, jag vet inte. 16 dagar var jag "ren" den här gången iallafall innan jag behövde skada mig igen. Det är nytt rekord, så jag antar att det går framåt. Heja mig.

Jag vet inte vad jag skriver, kära dagbok. Kanske behöver jag bara få ur mig lite skit, kanske behöver jag bara sätta ord på mina tankar. Jag vet inte när jag lyckas ta mig upp idag, men jag hoppas att det blir snart. Inget blir bättre av att ligga här, men jag är så trött.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 986
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 028
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 373
Senast: Kajsalisa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 876
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar